Welcome to English Literature and Linguistics, Join Online Classes (Only For Ladies)

MA ENGLISH LITERATURE

Thursday 27 September 2018

HADDA AS MODREN TRAGEDY

HADDA AS MODREN TRAGEDY

کیا ہڈڈا گیبلر ایک ٹرریگ ڈرامہ ہے؟

بہت سے لوگ اس بات پر غور کریں گے کہ ہیڈا گیبرر اس سانحہ پر غور کیا جا سکتا ہے. اس طرح کے اعتراضات کی بنیاد پر ہوسکتا ہے، مثال کے طور پر، یہ محسوس ہوتا ہے کہ ناراض وژن کے لئے نثر نامناسب ذریعہ ہے، یونانی اور الیگزبلین کے تنازع میں ملازم آیت کے وقار اور طول و عرض کی کمی، اور زبان میں بڑی تعظیم اور عظمت کے قابل نہیں روح روایتی خطرناک ہیرو کے ساتھ منسلک ہے. مثال کے طور پر، ڈبلیو بی جی ہاںس، 'علیحدہ شعر کی صرف اسٹال گند' میں Ibsen میں پایا جاتا ہے. قریب سے متعلق ایک روایتی مفہوم یہ ہے کہ صرف چند قسم کے حروف خطرناک علاج کے لئے مناسب ہیں: کنگز، شہزادے، وہ اعلی جگہوں پر. ہیڈا ہوسکتا ہے کہ وہ 'آزادی' طلبا کے لۓ متفق رہیں، لیکن اس کے برانڈ کا آرٹسٹ روایتی ماہرین کی آنکھوں میں اس پریشانی کی حیثیت نہیں رکھتا. اس کی قسمت قوموں کی قسمت میں شامل نہیں ہے؛ ان کی ڈرامہ عوامی اور سماجی بجائے گھریلو ہے. تاہم، یہ روایتی دانشوروں کو نشانہ بنایا جا سکتا ہے کہ اس قسم کی سماجی رجسٹرڈ کو مضبوطی سے مضبوطی کے سلسلے کو باہمی طور پر مضبوط کرنے کے لئے لگتا ہے کہ ایک مساوات کی عمر میں زیادہ سے زیادہ غیر موزوں ہے، اور گزشتہ دو سو سالوں کا زیادہ ادب - ناول کی شکل میں اس کے ساتھ ساتھ ڈرامائی میڈیم میں - نے طاقتور طور پر اس بات کو چیلنج کیا ہے کہ یونانی اور الیگزبلین کے سانحہ میں 'افسوس ہے کہ خوفناک درد عظیم اور اعلی پیدا ہونے والا ہے'. یہ سچ ہے کہ آیت کو خطرناک اثر، تیز جذبات، ہمارے کردار کی احساس کو گہرائی اور اس کے معیار کو دینے کے لئے ایک ڈرامہ کے افق کو بڑھانے کے لئے ممکنہ طور پر شامل کرسکتا ہے. لیکن یہ یقین کرنے کے لئے غلط ہوگا کہ آئسن کی جانبدارانہ طور پر مسترد ہونے کا مطلب یہ ہے کہ وہ نہ صرف نثر کرنے کے لئے بلکہ ناراض ہونے کے لئے. ہیڈا گبارر (واقعی میں آبیبین کے تمام وائلڈ بتھ کے اساتذہ) ان کی حقیقت پسندی کی ترتیبات، قدرتی اور سونامی اعتراض، اور عام تقریر کو مسلسل اور میرے دماغ پر قابو پانے کے عکاسی گونج کرنے کی صلاحیت کا ثبوت دیتا ہے. آخر میں یہ Ibsen کے تصور کی طاقت ہے جس سے وہ ہیڈا کی پوزیشن دیکھتا ہے اس بات کو یقینی بناتا ہے کہ ہم صرف ایک ڈرائنگ روم میں گھومنے والے ناروے کے گھریلو خاتون نہیں دیکھتے ہیں، لیکن ایک پنجرا میں پھنسے روح کی تھیٹر تصویر؛ اور مشہور پستول اور بال میں 'انگور کی پتیوں' کے حوالے سے تمام گہری اور 'علامتی' اہمیتوں کی طرف منتقل کرنے کے لئے تمام بات چیت میں ایک رجحان کی صرف انتہائی مثال ہیں، کیونکہ Ibsen ڈرامائی جذبات کو غیر ملکی externals کو نہیں دینے کی کوشش کرتے ہیں لیکن ہیڈا کے بدسلوکی کے اندرونی کور پر.
کیا ہیڈا ایک ٹررایک ہیروئن ہے؟
یہ اب بھی بحث کی جاسکتی ہے کہ ہیڈا کافی غمگین نایکا کے طور پر دیکھا جا رہا ہے. اس کے شوہر کے لئے، اس تھی کے اس کے معتبر تباہی کا علاج، اور Loevborg کی زندگی میں اس کے شدید اور خطرناک مداخلت کے لئے اس کی ناراضگی - ان میں سے کوئی بھی قابل ذکر نہیں ہے. اور اس کی زندگی اور موت ہمیں کیا سکھاتی ہے؟ کھیل میں مثبت کہاں ہیں؟ اس کے پیچھے وہاں یہ خیال ہے کہ اس بات پر زور دیا گیا ہے کہ خطرناک ہیرو کو روح کی عزت ہے، اور اس کی تکلیف سے کچھ مثبت جانیں. آر پی. ڈریپر ان نسخے سے سوال کرتے ہیں، جسے وہ کہتے ہیں کہ حملے جیسے کھیلوں کے لئے اچھی طرح سے کام کرتا ہے لیکن شاید کسی دوسرے قسم کے کھیل کے لئے کافی نہیں ہے، جیسے میکبیت:
اس طرح کے سانحہ پر مبنی تنقید (حملی کی طرح 'اسراہل سانحہ'، اس کے مثبت جذبات کے ساتھ). . . شکست میں کامیابی کے لئے تلاش کرنے کے لئے لگتی ہے، جو ایک ادارہ ہے جو ڈریگنوں کے بجائے اعتماد کرتا ہے. اس مصیبت جس میں انسانیت کو برقرار رکھنے یا انسانیت کو برقرار رکھنے کے لئے اہم قوتوں کی مسخ اور برتری سے آتی ہے یا زندگی کے بہاؤ کے شروپاورینیا احساس سے نکلنے والی خونریزی کا سامنا کرنا پڑتا ہے. یہ ان کے لئے تیار نہیں ہیں، یا وہ غیر تراشے کی سطح پر ردعمل کی جاتی ہیں.
شاید، جیسا کہ ڈریپر کا مطلب ہے، ہمیں اس پریشانی کا ہمارے تصور کو وسیع کرنے کی ضرورت ہے اگر یہ ہیڈا گیبرر داخل کرنے کے لئے بہت تنگ ہے؛ ہمیں تھیٹر تجربہ سے اپیل کرنا ہوگا.

No comments:

Post a Comment